فرش 700 شانه کاشان فرش 700 شانه کاشان .

فرش 700 شانه کاشان

مراحل صادرات فرش 700 شانه

فرش 700 شانه یکی از کالا هایی است که به طور گسترده در داخل و خارج از کشور استفاده می شود . مصرف این کالا هیچ گاه متوقف نمی شود زیرا فرش وسیله ای است که به مرور زمان مستهلک می شود و استفاده از آن به طور مستمر ادامه دارد .


فرش ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده است و تقاضای زیادی برای آن وجود دارد پس با به کار بردن اصول و روش های مناسب تولید و صادرات ، موفقیت زیادی در این زمینه ایجاد خواهد شد . بنابراین فرش کالایی است که با تولید و صادرات آن سود کلانی برای تولید کننده به ارمغان می آورد .


صاردات فرش یا صادرات فرش 700 شانه اصول و قوانینی که دارد که شامل تمامی مراحل از جمله بافت و تولید فرش تا ترخیص و خروج آن را در بر می گیرد .


اگر تولید کننده ها نیاز های جهانی را بشناسند ، مطابق با آن ها فرش را تولید کنند ، محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند می توانند بخش مناسبی از صادرات فرش را در اختیار خود قرار دهند .


مشکلاتی بر سر راه صادرات فرش قرار دارد از جمله مشکلات داخلی و عدم توجه به گسترش بازار فرش ، عدم توجه به سلایق و نیاز های جهانی و وجود دلالان و رقبای خارجی . اما اگر به هر یک از این عوامل توجه شود ، صادرات فرش برای کشور و تولید کننده سود آور خواهد داشت .


مراحل و شرایط صادرات فرش 700 شانه


ابتدا باید بدانید برای صادرات فرش کار از کجا آغاز می شود . اولین و مهم ترین نکته در این امر داشتن مهارت و اطلاعات تخصصی است که منجر به تولید فرش های مرغوب شود . علاوه بر آن باید بازار را آنالیز و سلایق را شناسایی کرده که مشخص شود مشتریان چه محصولاتی را بیشتر ترجیح می دهند .


مشتری ها در قسمت های مختلف جهان باید شناسایی شوند و راه ارتباطی مناسب با آن ها ایجاد شود .


باید از نوسانات نرخ ارز آگاهی وجود داشته باشد زیرا قیمت فرش 700 شانه به طور مستقیم و غیر مستقیم از این امر تاثیر می پذیرد .


برای صادرات فرش به کارت بازرگانی احتیاج است که در این صورت مالیات به آن تعلق نخواهد گرفت .


نرخ ارز بر سود دهی صادرات تاثیر بسیار زیادی دارد و امروزه با افزایش قیمت ارز زمینه صادرات فرش 700 شانه بسیار مناسب است .


انجام امور گمرکی و ترخیص کالا و روش حمل و نقل محصول هم پروسه ای خاص دارد که باید از آن آگاه باشید .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۹:۵۱ توسط:خیبر مشاعی زاده موضوع: نظرات (0)

بررسی صادرات فرش 700 شانه ماشینی و مزایای آن

صنعت فرش ماشینی یکی از صنایع مهم و پر قدرت در کشور ایران است که بخش قابل توجهی از بازار داخلی و خارجی را به خود اختصاص داده است . کشور ایران پس از کشور های چین ، ترکیه ، هند و بلژیک به عنوان پنجمین صادر کننده فرش ماشینی در جهان شناخته شده است .

فرش ماشینی

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۱:۴۱ توسط:خیبر مشاعی زاده موضوع: فرش 700 شانه نظرات (0)

همه انواع فرش 700 شانه

همان طور که می دانید فرش 700 شانه از پر فروشترین و متنوع ترین شاخه ی فرش ماشینی است انواع و اقسام فرش های هفتصد شانه را در بازار می بینیم .

شاید با خود بگوییم که پس چرا همه یک شکل نیستند . این مساله بدین سبب است که این فرش زیر شاخه های فراوانی دارد ولی به طور کلی به هر فرشی که تراکم عرضی 700 داشته باشد فرش هفتصد شانه می گویند .

اما تراکم طولی در این فرشها ممکن است متفاوت باشد و تغییر کند . تراکم را بر حسب نوع فرش و سفارش می توانند کم و یا زیاد کنند اما نباید تراکم فرش از حد استاندارد پایین تر بیاید و آن را نامرغوب کند .

تراکم های رایج برای فرش 700 شانه از 2100 شروع می شود و تا 3000 ادامه می یابد و این عدد بستگی به نوع فرش دارد و هر چه که این عدد بالا برود فشردگی و استحکام آن بالا می رود اما متقابلا از ضخامت آن کم می شود .

همه انواع فرش 700 شانه

شاخه ی فرش 700 شانه شامل نمونه های زیر می گردد :

فرش 700 شانه 2550 تراکم ، اورژینال بافته شده با نخ آکرلیک هیت ست شده و دستگاه HCPX  است و بسیار نرم و لطیف است به خاطر وجود نخ هیت ست شده و از نخ نمره 18 سه لایه برای بافت آن استفاده می گردد ؛ به همین دلیل ریز بافت است و بافت آن از نوع دستبافت گونه می باشد .

فرش 700 شانه تبدیلی : این فرش دارای تراکم عرضی 700 و تراکم طولی 2550 است اما تفاوتی که با فرش هفتصد شانه اصل می کند این است که آن را با دستگاه تکسیما می بافند و خاب رو و زیر آن با هم مقداری در تراکم متفاوت است و خاب زیر آن کمی تو خالی تر از خاب روی آن است زیرا در این دستگاه ها ضایعات الیاف پشت فرش توسط دستگاه پشت پاک کنی گرفته می شود .

فرش طرح 700 به فرشی می گویند که تراکم عرضی آن 500 است و تراکم طولی آن 1000 اما به این دلیل که در این فرش ها نقشه ی فرش 700 شانه بافته می شود به آن فرش طرح 700 می گویند این فرش را با دستگاه ASR یا تکسیما می بافند و دارای 7 و یا 8 رنگ است .

فرش 700 شانه 1000 شانه نما : این فرش دارای تراکم عرضی 700 و تراکم طولی آن 3000 است از آن جایی که تراکم 3000 را روی فرش فرش 1000 شانه می بافند به همین دلیل به همین به آن هزار شانه نما می گویند .

فرش ترک 700 شانه دارای تراکم 2100 و بافته شده با نخ آکرلیک هیت ست شده و یک یا دو نخ مغزی هایبالک که به آن بر جستگی و فرو رفتگی می دهد . فرش دارای طرح ورنگ بسیار متفاوتی نسبت به فرش کاشان است . در فرش 8 رنگ بسیار نزدیک به هم و آرام استفاده می شود و عموما این فرش ها رنگ هایی روشن دارد و نمی توانیم فرش ترکی را پیدا کنیم که سرمه ای یا لاکی باشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۱۷:۴۶ توسط:خیبر مشاعی زاده موضوع: نظرات (0)

درباره فرش 700 شانه طرح 1200 شانه

فرش های 700 شانه یکی از بهترین و پرفروش ترین فرش های ماشینی به حساب می آیند که در طرح ها و رنگ های متنوعی طراحی و تولید می شوند .


این فرش ها در تعداد رنگ 8 ، 10 و 12 رنگ زیبا تولید می شوند ، یعنی این تعداد رنگ در طرح و نقشه آن ها به کار برده می شود .


هرچه تعداد رنگ در یک فرش بیشتر باشد ، قیمت آن فرش بیشتر است ، زیرا رنگ های بیشتری در آن به کار برده می شود و دارای زیبایی بیشتری می باشد .


هرچه نخ یک فرش ضخیم تر و جنس نخ عالی تر باشد ، عمر و ماندگاری آن فرش بیشتر است ، به همین خاطر عمر فرش 700 شانه از فرش های 1000 ، 1200 و 1500 شانه بیشتر می باشد .


فرش های 1200 شانه دارای زیبایی فراوانی هستند و در طرح و رنگ های بسیار زیبا و جذابی طراحی شده اند که دارای طرفداران زیادی می باشند .


اما به خاطر قیمت بالایی که دارند ، همه ی افراد جامعه توانایی خرید این گونه فرش ها را ندارند ، برای همین تولید کنندگان فرش های ماشینی ، فرش های 700 شانه طرح 1200 شانه را تولید کردند .


درباره فرش 700 شانه طرح 1200 شانه


این فرش ها به فرش های 700 شانه طرح دستباف گونه معروف می باشند ، طرح های فرش 1200 شانه فقط در تعداد 8 رنگ زیبا تولید می شوند ، به همین خاطر این قالی ها هم در تعداد 8 رنگ زیبا تولید می شوند .


این قالی ها همه ی ویژگی های قالی 700 شانه را دارند و فقط تعداد رنگ و طرح های آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد .


فرش 700 طرح 1200 شانه قیمتی بسیار پایین تر از فرش ماشینی 1200 شانه دارند و قیمت آن با فرش 700 شانه 10 رنگ برابر می باشد .


به خاطر اینکه قالی 1200 شانه 8 رنگ دارای رنگ های متفاوتی از فرش 700 شانه 8 رنگ می باشد ، برای تولید فرش 700 شانه طرح 1200 باید رنگ های دیگری را برای بافت آماده کرد ، برای همین قیمت آن از فرش 700 شانه 8 رنگ بیشتر است .


فرش های 1200 شانه به خاطر نخ های ظریفی که دارند ، دارای زیبایی و ظرافت بسیاری هستند ولی فرش های 700 شانه طرح 1200 زیبایی کمتری نسبت به قالی 1200 شانه دارند ولی عمر و ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به فرش 1200 شانه دارند .


اگر شما به دنبال فرش های زیبا ، باکیفیت و با عمر و ماندگاری بسیار بالایی هستید ، ما به شما فرش های 700 شانه طرح 1200 را پیشنهاد می کنیم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۲۹:۵۸ توسط:خیبر مشاعی زاده موضوع: نظرات (0)