فرش 700 شانه کاشان فرش 700 شانه کاشان .

فرش 700 شانه کاشان

بررسی صادرات فرش 700 شانه ماشینی و مزایای آن

تنوع محصولات فرش ماشینی بسیار زیاد است که در میان آن ها فرش 700 شانه سهم خاصی در بین فرش های صادراتی دارد . طرح های این فرش و کیفیت و قیمت آن باعث شده است که توجه عده ی زیادی در سراسر جهان به این فرش ها جلب شود .


فروش فرش در بازار داخلی ممکن است تاثیر مهمی بر صادرات فرش داشته باشد زیرا در صورت مصرف زیاد فرش در داخل از کشور به صادرات آنچنان که باید توجه نخواهد شد .

فرش 700 شانه ماشینی


کشور هایی که بیان کردیم به دلیل فروش کمتر فرش در بازار داخلی بر روی صادرات تمرکز بیشتری داشته اند و توانسته اند بخش قابل توجهی از بازار جهانی فرش ماشینی را به خود اختصاص دهند .


با توجه به اینکه فرش ایرانی دارای سبک خاصی است و با آن شناخته می شود می تواند در زمینه صادرات فعالیت خود را گسترش دهد .


درباره صادرات فرش 700 شانه


این فرش با استفاده از بهترین الیاف ها یعنی نخ اکریلیک هیت ست بافته می شود و دارای طرح های مختلف از جملع سنتی و فانتزی و ترک است . این ویژگی های شرایط صادرات فرش را بهتر می کند .


برای افزایش فروش فرش 700 شانه ، کیفیت یکی از عوامل بسیار مهم است که باید آن را در نظر گرفت . در کنار آن ، تنوع فرش و توجه به سلایق متفاوت بسیار مهم است . زیرا مردم در نقاط مختلف جهان سلایق و سبک های زندگی گوناگون دارند یا ممکن است بخواهند فرشی با قیمت مناسب تهیه کنند .

فرش ماشینی 700 شانه


اکثر فرش های 700 شانه به کشور های همسایه و حاشیه خلیج فارس یعنی عراق ، پاکستان ، افغانستان ، عمان ، قطر و غیره صادر می شوند که این کشور ها قدرت خرید زیادی ندارند اما حدود 50 درصد صادرات به این کشور ها اختصاص دارد .


به طور کلی حدود 60 کشور جهان مقصد فرش های ماشینی ایران هستند و با افزایش تمرکز روی صادرات فرش می توان این صنعت را بسیار گسترش داد اما تولید کنندگان به دلیل مشکلاتی که در صادرات کالا وجود دارد اعم از گمرک و ترخیص در این زمینه فعالیت زیادی ندارند .

 مزایای صادرات فرش 700 شانه ماشینی 

به طور کلی اقتصاد یک کشور از عوامل مختلفی می تواند کمک بگیرد تا قوی و قدرتمند بشود که یکی از آن ها صادرات است . 

صادرات آن قدر مهم است که برخی از کارشناسان اقتصادی تنها راه نجات اقتصاد یک کشور را از بن بست توسعه صادرات می دانند . 

صادرات فرش 700 شانه

فرش 700 شانه یکی از انواع فرش های ماشینی است که در کارخانجات مختلف کاشان ، اصفهان ، تبریز و مشهد تولید می شوند . 

به واسطه تولید این محصول چندین واحد تولیدی در شهر های اصفهان ، مشهد و تبریز و صد ها واحد تولیدی در کاشان در حال فعالیت در این زمینه هستند . 

یعنی اشتغال زایی برای هزاران نفر در شهر های مختلف ایران . 

شهرک صنعتی فرش کاشان

انواع فرش 700 شانه وقتی تولید می شود علاوه بر پاسخ به نیاز داخل ، به نیاز دیگر کشور ها هم می تواند پاسخ دهد . مشتریان خارجی بسیاری مشتاق خرید فرش های ایرانی هستند . 

پس علاوه بر اینکه می توان اقتصاد را ترمیم کرد ، می توان اشتغال زایی را افزایش داد و درصد بیکاری در کشور را به میزان قابل توجهی کاهش داد . 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۳۱:۴۱ توسط:خیبر مشاعی زاده موضوع: فرش 700 شانه نظرات (0)