فرش 700 شانه کاشان فرش 700 شانه کاشان .

فرش 700 شانه کاشان

مراحل صادرات فرش 700 شانه

فرش 700 شانه یکی از کالا هایی است که به طور گسترده در داخل و خارج از کشور استفاده می شود . مصرف این کالا هیچ گاه متوقف نمی شود زیرا فرش وسیله ای است که به مرور زمان مستهلک می شود و استفاده از آن به طور مستمر ادامه دارد .


فرش ایرانی در سراسر دنیا شناخته شده است و تقاضای زیادی برای آن وجود دارد پس با به کار بردن اصول و روش های مناسب تولید و صادرات ، موفقیت زیادی در این زمینه ایجاد خواهد شد . بنابراین فرش کالایی است که با تولید و صادرات آن سود کلانی برای تولید کننده به ارمغان می آورد .


صاردات فرش یا صادرات فرش 700 شانه اصول و قوانینی که دارد که شامل تمامی مراحل از جمله بافت و تولید فرش تا ترخیص و خروج آن را در بر می گیرد .


اگر تولید کننده ها نیاز های جهانی را بشناسند ، مطابق با آن ها فرش را تولید کنند ، محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند می توانند بخش مناسبی از صادرات فرش را در اختیار خود قرار دهند .


مشکلاتی بر سر راه صادرات فرش قرار دارد از جمله مشکلات داخلی و عدم توجه به گسترش بازار فرش ، عدم توجه به سلایق و نیاز های جهانی و وجود دلالان و رقبای خارجی . اما اگر به هر یک از این عوامل توجه شود ، صادرات فرش برای کشور و تولید کننده سود آور خواهد داشت .


مراحل و شرایط صادرات فرش 700 شانه


ابتدا باید بدانید برای صادرات فرش کار از کجا آغاز می شود . اولین و مهم ترین نکته در این امر داشتن مهارت و اطلاعات تخصصی است که منجر به تولید فرش های مرغوب شود . علاوه بر آن باید بازار را آنالیز و سلایق را شناسایی کرده که مشخص شود مشتریان چه محصولاتی را بیشتر ترجیح می دهند .


مشتری ها در قسمت های مختلف جهان باید شناسایی شوند و راه ارتباطی مناسب با آن ها ایجاد شود .


باید از نوسانات نرخ ارز آگاهی وجود داشته باشد زیرا قیمت فرش 700 شانه به طور مستقیم و غیر مستقیم از این امر تاثیر می پذیرد .


برای صادرات فرش به کارت بازرگانی احتیاج است که در این صورت مالیات به آن تعلق نخواهد گرفت .


نرخ ارز بر سود دهی صادرات تاثیر بسیار زیادی دارد و امروزه با افزایش قیمت ارز زمینه صادرات فرش 700 شانه بسیار مناسب است .


انجام امور گمرکی و ترخیص کالا و روش حمل و نقل محصول هم پروسه ای خاص دارد که باید از آن آگاه باشید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۲۹:۵۱ توسط:خیبر مشاعی زاده موضوع: نظرات (0)